Pengedar Shaklee Batu Pahat I COD Sekitar Parit Raja & UTHM

11:50 0 Comments A+ a-

Tinie adalah pengguna & Pengedar Shaklee Batu Pahat. :) Tinie juga sediakan perkhidmatan COD di kawasan sekitar Parit Raja dan UTHM.

Jom dapatkan produk-produk Shaklee daripada saya untuk mengatasi masalah-masalah kesihatan dan membina kehidupan yang lebih ceria. Saya sedia memberikan anda konsultasi berkesan secara percuma bila-bila masa anda perlukan. KHAS UNTUK PELANGGAN SAYA SAHAJA! 😉

Semakin ramai di kalangan kita yang menyedari tentang betapa pentingnya menjaga kesihatan di peringkat awal. Bak kata orang jawa, prevention is better than cure! Eh?





Jadi, tunggu apa lagi? Dapatkan segera rangkaian produk kesihatan terbaik Shaklee dari saya, Pengedar Shaklee Batu Pahat anda. COD sekitar Parit Raja dan UTHM.


Antara set - set yang ditawarkan ialah :

* Set Kurus
* Set Pantang
* Set Penyusuan
* Set Kehamilan
* Set Kecantikan
* Set Sendi
* Set Kesuburan
* Set Darah Tinggi
* Set Kencing Manis & macam - macam lagi!

Tapi bukan bermakna bila penyakit dah timbul tu kita dah tak boleh bertindak. Macam-macam ikhtiar kita boleh lakukan. Setiap penyakit tu kan Allah sediakan juga penawarnya. Cuma terpulang pada kita untuk mengambil tindakan. Betul tak? :)

Sesungguhnya kita mampu berikhtiar, dan Allah sahaja yang mampu menyembuhkannya.

Dalam mencari penawar, adakah kita pasti apa kandungan dalam setiap ubat yang kita makan? Ada ubat yang sangat cepat kesannya, tapi adakah ia selamat? Apakah kesan sampingannya? Ini semua tidak harus dipandang ringan sebab apa yang kita makan akan memberi kesan kepada seluruh tubuh. Tubuh nak pakai lama kan? So jangan sia-siakan dengan apa yang anda tidak pasti kandungannya.

Semulajadi, tanpa kimia, tanpa dadah, tiada kesan sampingan negatif... Ini yang saya dan Shaklee tawarkan. Malah sangat baik untuk sistem badan manusia dan mengatasi masalah kesihatan anda!

KENAPA PERLU DAPATKAN PRODUK SHAKLEE DARIPADA SAYA?


Saya adalah Pengedar Shaklee Batu Pahat yang sah dan mempunyai ilmu dalam memberi konsultasi kepada setiap masalah anda. Konsultasi saya juga adalah percuma dan exclusive kepada pelanggan-pelanggan yang sangat saya sayangi! After sale service dari masa ke semasa. :) Kalau anda yang berada sekitar Parit Raja & UTHM tu boleh COD terus dari saya. Jimat postage 😎


Semua pelanggan saya akan menerima khidmat nasihat berkenaan vitamin-vitamin yang diperlukan bagi setiap masalah mereka di samping jadual pengambilan vitamin secara exclusive. Pengambilan vitamin yang tepat dan jadual yang betul sangat mempengaruhi keberkesanan vitamin.

Pelanggan-pelanggan bertuah juga berpeluang untuk mendapat keahlian secara percuma seterusnya menikmati potongan harga berganda-ganda untuk belian seterusnya. Yeayy!

Sebagai Pengedar Shaklee Batu Pahat, saya menyediakan khidmat penghantaran secara percuma ke kawasan-kawasan seperti berikut:

1. Parit Raja
2. Taman Universiti
3. Seri Gading
4. Taman-taman sekitar Batu Pahat
5. Seri Medan
6. Peserai

Penghantaran adalah terus sehingga ke hadapan pintu rumah anda! :) Perkhidmatan COD juga disediakan bagi kawasan sekitar Parit Raja dan UTHM. Kita juga boleh set masa dan tempat untuk penghantaran mengikut kesesuaian anda.😊

Bagi luar kawasan daripada Batu Pahat, saya menggunakan perkhidmatan Pos Laju bagi menjamin keselamatan produk sehingga ke tangan anda. Pos Laju ke Sabah & Sarawak juga disediakan.


Hubungi saya sekarang:

Pengedar Shaklee Batu Pahat (Tinie)
www.wasap.com/013-7 796 796
FB Page: Healthy Beauty House

Blog: http://healthybeautyhouse.blogspot.my/



Jom sertai kami sebagai ahli & banyak kelebihan menanti anda!



Anda sedang mencari :

Pengedar Shaklee Batu Pahat
Pengedar Shaklee Parit Raja
Pengedar Shaklee UTHM
Pengedar Sah Shaklee Batu Pahat
Pengedar Sah Shaklee Parit Raja
Pengedar Sah Shaklee UTHM