LUKA BED SORE AKIBAT KEMALANGAN PULIH CEPAT DENGAN VIVIX

09:27 0 Comments A+ a-

Penghujung tahun lepas Tinie dapat berita adik ipar kemalangan. Jatuh motor akibat nak mengelak penunggang basikal yang melintas secara tiba-tiba. Mula-mula ingat kemalangan kecil, rupanya sampai masuk ICU, dia koma 3 hari. Kesian adik dengan anak kecil nak berkejar ke hospital tengok suami dia.

Akibat pendarahan dalam kepala, doktor terpaksa
potong dan keluarkan sebahagian tengkorak. Lebih kurang besar tapak tangan. Nanti bila otak dah surut macam biasa doktor akan pasang tengkorak tiruan bagi gantikan yang dah dibuang tu. Sedih betul tengok keadaan adik masa tu dengan anak kecik 2 orang.

Gambar ihsan daripada Google : Luka bed sore

Selain luka di kepala, suaminya turut mengalami luka bed sore di bahagian punggung sebab terlalu lama terbaring. Teruk jugak la luka bed sore tu sampai ada jangkitan kuman dan terpaksa dimasukkan ke hospital untuk operation.
Lepas selesai operation tu adik bagi suaminya vivix secara konsisten. Alhamdulillah luka bed sore semakin sembuh dan mengecil. Doktor jangkakan mungkin ambil masa 5 - 6 bulan untuk sembuh. Tapi alhamdulillah tak sampai 2 bulan luka semakin baik. 



Berita terbaru daripada adik


DAPATKAN SUPPLEMENT SHAKLEE DARI SAYA 😊


Shaklee Independent Distributor Suzaitini Muhammad ( 1071549) 


Call/Whatsapp/Sms : +6013-7796 796

Email : suzaitini@gmail.com

Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 

Saya akan konsult tentang cara penggunaan produk khas kepada para pelanggan-pelanggan saya. 😊


*****

Mahukan harga lebih jimat? Daftar saja sebagai ahli. Sekali untuk seumur hidup dan anda akan dapat jimat 15-20% untuk setiap vitamin. Anda juga berpeluang untuk jana pendapatan sampingan 4-6 angka sebulan!


*** Disclaimer : Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.