CARA MERAWAT BISUL TANPA PERLU HABISKAN KOS RM7000

10:02 0 Comments A+ a-



Pernah dengar tak orang buat operation buang bisul habis RM7000? 

Bukan RM70 atau RM700. RM7000 hokay! 

Mula-mula dengar tanjat gak gegel tapi itu la kenyataanya. Cenggitu jer hilang RM7000 kan?

Bukan nak kata lebih sayangkan duit dari kesihatan, tapi kalau ada cara yang lebih mudah & kurangkan kos untuk buang bisul tu why not kan? Boleh jugak habiskan duit tu bawak anak-anak jalan-jalan makan angin. Hehe.

Sebab kali ke dua dia kena bisul tak pergi operate pun. Ambik supliment. Jimat, berkesan & tak payah masuk hospital pun.

Macam mana caranya? Meh nak story uolls...

Bisul ni jadi sebab nanah kan? 

Nanah pulak jadi sebab ada infection.

So kita kena ambik antibiotik la kan. Antibiotik apa? 

Ni yang dia pilih kali ke dua dapat bisul.

1. Garlic Complex


Garlic ni dia antibiotik semulajadi. Tapi ada yang tak sanggup bawang putih macam tu kan sebab tak sedap. Hehe. Then takut nanti badan berbau. So cara paling ringkas telan garlic untuk antibiotik. Sebiji garlic mengandungi 2 biji bawang putih.

2. Vitamin C


Vitamin C fungsinya sebagai penguat sistem imuniti badan melawan bakteria dan virus yang menyerang badan kita. Vitamin C akan meningkatkan kadar pengeluaran collagen, oleh itu luka boleh sembuh dengan lebih cepat.

3. B-Complex

Rasa nyut-nyut kan bila kena bisul. Sakit! Jadi b-complex ni berfungsi sebagai paintkiller untuk melawan tekanan. Meredakan sakit nyut-nyut yang kita rasa tu. 

4. Omega


Bila kena bisul ni akan bengkak kat tempat bisul tu kan? So Omega ni bersifat antiradang. Berfungsi untuk surutkan bengkak bisul tu.

5. Vivix


Ada sesetengah orang dapat bisul sebab keturunan. Mak ayah atau atok nenek ada bisul So dia pun menurun ada bisul. Ni sebab kita mewarisi DNA daripada mak ayah kita. DNA yang sama dan kita berpeluang mendapat penyakit keturunan yang sama. Jadi vivix ni berfungsi ke peringkat sel. Dia boleh repair sel-sel kita dan elakkan penyakit keturunan ni. 


So macam mana nak dapatkan semua yang semua yang di atas tu? Cekidout info di bawah. :) Yang penting tak habis RM7000. Hehe.




DAPATKAN SUPPLEMENT SHAKLEE DARI SAYA 😊


Shaklee Independent Distributor Suzaitini Muhammad ( 1071549) 


Call/Whatsapp/Sms : +6013-7796 796

Email : suzaitini@gmail.com

Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 

Saya akan konsult tentang cara penggunaan produk khas kepada para pelanggan-pelanggan saya. 😊


*****

Mahukan harga lebih jimat? Daftar saja sebagai ahli. Sekali untuk seumur hidup dan anda akan dapat jimat 15-20% untuk setiap vitamin. Anda juga berpeluang untuk jana pendapatan sampingan 4-6 angka sebulan!


*** Disclaimer : Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.