CARA KEMPISKAN PERUT DENGAN EFEKTIF TANPA PERLU BERSENAM!

20:03 0 Comments A+ a-



"Eh.. kau ngandung eh?" Hujan tak der.. ribut tak ada.. tiba-tiba orag tanya ngandung ke tak. Apa hal? Tensen kan kalau member tanya macam tu. Padahal tak mengandung pun. Lagi la kalau anda lelaki dapat soalan macam ni. Perli baik punya.. Sorang dua bergurau boleh senyum lagi. Kalau dah semua pakat perli boleh berasap jugak kan rasanya.

Tapi nak pergi bersenam tak ada masa pulak. Sibuk kerja. Alasaaann..... So Tinie ada cara untuk
kempiskan perut dengan efektif tanpa perlu bersenam.

Memang 'SESUAI' untuk korang yang takde masa nak bersenam ni.

SET KURUS SHAKLEE


Ok. Untuk set kurus shaklee ni, dia special sikit kalau nak kurus. Sebab kurus hasil produk Shaklee ni dia bukan jenis kurus yoyo. Maknanya dia tak ada effect naik mendadak bila berhenti macam sesetengah produk lain tu.

Sebabnya... kita akan bakar lemak, bukan otot.

PROSES KURUS DENGAN SHAKLEE


1. Detox
2. Pecah lemak
3. Bakar lemak

DETOX


Untuk detox kita ada herbalax. Fungsinya untuk detox usus. Bila usus bersih, zat kita makan akan diproses lebih baik , dan kesan cepat nampak dengan herbalax ialah perut kempis.

Kemudian detox ke dua dengan alfalfa. Alfalfa ni alkali kan asid dalam badan. Bila badan berasid , ganggu pencernaan , darah bertoksin , so akan ganggu darah di supply pada badan.

Kenapa zat-zat ni penting badan terima? Supaya boleh proses badan kita lebih baik.

2. PECAH LEMAK


Seterusnya pecah lemak. Shaklee ada lecithin sebagai emulsifier lemak.  Bila lemak dipecahkan lebih kecik, bukan seketul besar. Maka lemak lebih mudah diproses untuk dibuang.

3. BAKAR LEMAK


Omega , vivix , cinch tea , cinch shake berfungsi untuk bakar lemak. Bila ada ejen lemak dibakar ni. Lemak baru masuk ke lemak sedia ada dalam badan ke...produk bakar lemak ni akan bakar lemak-lemak tu jadi tenaga. Tak la diternak dalam badan dan jadikan badan gemuk.

Kelebihan lain ejen bakar lemak.

Omega anti radang . Mana part badan tak berfungsi dengan baik, akan di anti radang kan oleh omega ni. Maksudnya dia pulihkan.

Vivix pulak. Satu-satunya produk yang boleh repair sel DNA. Bagi yang gemuk keturunan. Dia bawak DNA keluarga dia. Vivix akan bantu repair sel yang tak betul jadi betul. Kalau orang Perancis, dia lawa / slim sebab resvetarol dalam wain kan. Kita dapatkan resveratrol yang ada dalam vivix. :)


DAPATKAN SUPPLEMENT SHAKLEE DARI SAYA 😊

Shaklee Independent Distributor Suzaitini Muhammad ( 1071549) 


Call/Whatsapp/Sms : +6013-7796 796

Email : suzaitini@gmail.com

Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 

Saya akan konsult tentang cara penggunaan produk khas kepada para pelanggan-pelanggan saya. 😊

*****

Mahukan harga lebih jimat? Daftar saja sebagai ahli. Sekali untuk seumur hidup dan anda akan dapat jimat 15-20% untuk setiap vitamin. Anda juga berpeluang untuk jana pendapatan sampingan 4-6 angka sebulan!










*** Disclaimer : Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.