CARA ATASI MASALAH EKZEMA PADA KULIT BAYI

03:03 0 Comments A+ a-

Apabila dah bergelar mak ni kan, apa-apa perkara yang melibatkan anak memang sensitif betul. Anak kena gigit nyamuk pun rasa nak telan jer nyamuk tu. Kalau Tinie, selagi tak dapat nyamuk tu memang tak puas hati. Teruk jugak yer feeling mak-mak ni. Patut la mak kita dulu tegah macam-macam sebab
sayangkan kita. Tapi tetap buat dek jer. Bila dah ada anak sendiri baru tau rasanya macam mana kan.

Antara perkara yang paling Tinie tak boleh tengok bila kulit baby ada ekzema. Anak-anak Tinie semua kulit sensitif. Menurun kulit ayah diorang agaknya. Paling teruk dulu yang sulung. Dari kecik memang tak boleh dipakaikan bedak debu tu. Kalau tengok baby lain, dah macam tepung gomak kena lumur dengan bedak. Tapi anak Tinie tak boleh. Nanti jadi biji-biji merah ruam. Jadinya memang sampai besar la tak pakai bedak. Sapu losyen jer.

Anak ketiga baru la berkenalan dengan Herbal Blend Shaklee. Memang bagus krim ni. Kalau ada ruam kat mana-mana bahagian termasuk la ruam lampin, Tinie terus sapu herbal blend. Esoknya terus hilang ruam. Kulit baby elok semula. So sejak dari tu memang herbal blend ni selalu ada jer dalam beg baby.

Tapi macam mana pula kalau kulit baby ada masalah ekzema yang lebih serius? Di sini Tinie cadangkan 1 set lengkap khas untuk baby yang ada masalah ekzema. Semoga ekzema baby anda cepat baik ikhtiar dengan suppliment semulajadi dari Shaklee. Jangan risau yer, produk Shaklee semulajadi dan selamat digunakan kepada bayi. Tiada sebarang bahan tiruan ataupun bahan kimia berbahaya.


1. Omega


Omega ni dia anti radang. Penyakit kulit sebab berlaku keradangan , dan omega anti radang boleh bantu sembuhkan sakit kulit macam ni. Dan kelebihan lain , banyak testi untuk perkembangan minda, astma, dan alergik pada baby.

2. Mealshake


Mealshake ni multivitamin. Bila badan tak cukup zat, kesihatan banyak terganggu. Badan tak sihat, kulit tunjuk reaksi. Diet baby kita tak seimbang. Kena seimbangkan dengan multivitamin.

3. Nutriferon


Badan kita ada 3 sistem pertahanan tubuh. Paling dalam ialah interferon. Dalam nutriferon ada interferon tu. So bila kulit dah jadi ruam , alergik , merah , tanda sistem pertahanan interferon dah kena serang. Kena siapkan perisai dengan ambik nutriferon untuk baby.

4. Herbal Blend


Untuk luaran , Tinie cadangkan herbal blend. Untuk sapuan. Herbal blend akan bagi rasa lega , dan banyak testi ruam , gatal-gatal kat baby hilang .


TESTIMONI









DAPATKAN SUPPLEMENT SHAKLEE DARI SAYA 😊


Shaklee Independent Distributor Suzaitini Muhammad ( 1071549) 


Call/Whatsapp/Sms : +6013-7796 796

Email : suzaitini@gmail.com

Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 

Saya akan konsult tentang cara penggunaan produk khas kepada para pelanggan-pelanggan saya. 😊


*****

Mahukan harga lebih jimat? Daftar saja sebagai ahli. Sekali untuk seumur hidup dan anda akan dapat jimat 15-20% untuk setiap vitamin. Anda juga berpeluang untuk jana pendapatan sampingan 4-6 angka sebulan!


*** Disclaimer : Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.