KEKAL SIHAT DAN BERTENAGA SEPANJANG KEHAMILAN DENGAN SET HAMIL SHAKLEE

02:16 0 Comments A+ a-



Saat pertama menerima berita kehamilan semestinya menjadi saat yang paling manis untuk menjadi seorang ibu. Lebih-lebih lagi bayi yang dikandung adalah anak pertama yang dinanti.

Bermula saat itu pasti bermacam perkara dirancang untuk si kecil yang bakal lahir. Namun sebelum itu, kesihatan ibu semasa mengandung adalah perkara
terpenting sekali. Ini bagi memastikan si ibu menerima nutrisi lengkap yang dapat menampung keperluan tubuh ibu dan bayi sepanjang tempoh kehamilan.

Kekurangan nutrisi boleh menyebabkan si ibu kurang tenaga dan mengalami kesukaran sepanjang tempoh kehamilan. Makan banyak sahaja tidak mampu menampung keperluan ibu dan anak jika nutrisi yang diperlukan tiada.

Oleh itu, Tinie sangat menggalakkan ibu-ibu agar mengambil vitamin-vitamin yang diperlukan semasa hamil. Ia sangat penting lebih-lebih lagi ibu hamil yang mempunyai masalah kesihatan. Juga untuk pastikan bayi di dalam kandungan menerima nutrisi yang cukup.

Ibu yang cukup nutrisi sepanjang kehamilan kekal cergas untuk menguruskan anak dan rumahtangga serta sihat sepanjang kehamilan.

Vitamin yang Tinie cadangkan adalah vitamin-vitamin keluaran Shaklee kerana ianya sangat semulajadi dan bukan sintetik seperti kebanyakan vitamin lain di pasaran.

Berikut adalah senarai vitamin di dalam Set Hamil Shaklee yang sangat diperlukan bagi menampung keperluan nutrisi ibu dan bayi.

🌿B-complex : membekalkan asid folic yang sgt di perlukan oleh bayi dari seawal kandungan. Disamping itu dpt mengelakkan ibu dari mengalami stress dan penat. Bonus >> kawal kencing manis masa hamil.

🌿Omega guard : membantu perkembangan otak & penglihatan bayi di dalam kandungan. Bonus >> kita tak sembelit , sakit badan , sakit urat , bengkak kaki , gemuk.

🌿ESP : membekalkan tenaga berpanjangan kepada ibu agar kekal cergas sepanjang hari malah mampu mencantikkan kulit ibu & bayi. Bonus >> kulit flawles , slim .

🌿Vitalea : mengandungi zat besi yg di perlukan oleh ibu hamil agar tidak lesu & bantu atasi masalah anemia ketika hamil. Bonus >> kulit cantik Hb cunnn.

🌿SR Vitamin C : membantu penyerapan vitamin ke tahap optimum di samping dapat meningkatkan sistem immune badan ibu hamil dan mencantikkan kulit. Bonus >> kulit putih , anti keputihan .

🌿Ostematrix : membekalkan kalsium secukupnya mengikut keperluan ibu mengandung bagi mengelakkan masalah kejang kaki, sembelit & sukar tidur. Bonus >> gigi tak sakit ,tak kejang.








DAPATKAN SUPPLEMENT SHAKLEE DARI SAYA 😊


Shaklee Independent Distributor Suzaitini Muhammad ( 1071549) 


Call/Whatsapp/Sms : +6013-7796 796

Email : suzaitini@gmail.com

Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 

Saya akan konsult tentang cara penggunaan produk khas kepada para pelanggan-pelanggan saya. 😊


*****

Mahukan harga lebih jimat? Daftar saja sebagai ahli. Sekali untuk seumur hidup dan anda akan dapat jimat 15-20% untuk setiap vitamin. Anda juga berpeluang untuk jana pendapatan sampingan 4-6 angka sebulan!


*** Disclaimer : Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.