JAGA KESIHATAN JANTUNG ANDA DENGAN COQHEALTH PLUS SHAKLEE

23:59 0 Comments A+ a-



Jantung anda mengepam hampir 2000 gelen darah ke seluruh bahagian tubuh anda setiap hari. Sebagai otot yang bekerja keras di dalam tubuh anda dan pusat kawalan utama sistem peredaran darah, jantung anda memerlukan jumlah tenaga yang besar untuk berfungsi dengan cekap. Tenaga tersebut diperoleh dengan bantuan nutrien yang dipanggil koenzim Q10 (CoQ10) yang juga berperanan membantu kesihatan salur darah.
C0Q10 dihasilkan secara semulajadi oleh tubuh dan wujud di dalam semuasel. Pengambilan makanan membantu mengekalkan tahap CoQ10; akan tetapi amaun CoQ10 yang diperoleh daripada makanan secara tipikal adalah kurang dari 10mg sehari. Perlu diingat, faktor seperti diet yang tidak seimbang, faktor usia dan pendedahan harian kepada radikal-radikal bebas meningkatkan lagi keperluan untuk nutrien yang amat penting ini.

Tahukah Anda?


Jantung anda berdenyut 100,000 kali setiap hari.

Aorta, arteri terbesar di dalam tubuh, diameternya hampir menyamai hos taman anda.

Penggunaan ubat-ubatan tertentu akan mengurangkan tahap CoQ10 dalam darah.


Simptom kekurangan CoQ10

  • Kegagalan jantung kongesif
  • Tekanan darah tinggi
  • Angin
  • Stroke
  • Kekurangan tenaga
  • Lemah system imunisasi
  • Cardiac Arrhythmias
  • Gingivitis

Kelebihan/Khasiat COQ Health Plus Shaklee


1) Memberi tenaga kepada jantung. Kekurangan coQ10 akan memberikan kesan kepada jantung dan sistem kardovaskular kerana jantung adalah otot yang paling banyak menggunakan tenaga.

2) Sebagai anti-oksidan, coenzyme Q10 menghalang proses yang menyebabkan penyakit kardiovaskular, termasuk aterosklerosis (arteri tersumbat) dan mengurangkan kekerapan “angina episode” . Amalkan sebagai langkah pencegahan.

3) Doktor telah menggunakan coQ10 untuk merawat kanser payudara dan prostat serta kesihatan sokongan kepada pesakit yang menjalani proses kimoterapi.Dapat membantu untuk menghalag daripada penyakit tersebut.

4) Meningkatkan pengeluaran insulin bagi pesakit kencing manis.

5) Membantu masalah berkaitan dengan gusi (periodontal disease) seperti gingivitis.

6) CoQ10 juga baik untuk kesihatan mental dan mencegah penyakit parkinson .

7) Amat dicadangkan dalam program pengurusan berat badan dan masalah fatique.

8) Membantu dalam proses kesuburan lelaki, ia peningkatan jumlah sperma dan motalitas sperma.

9) Kesihatan Jantung-Mengurangkan kekerapan "angina episode" dan menguatkan jantung


COQHEALTH  PLUS BANTU JANA JANTUNG YANG SIHAT




Jom tengok apa yang terkandung dalam CoQHealth Plus Shaklee ni:


CoQ10- Co enzim Q10

Co enzim Q10 yang 100% organik iaitu daripda estrak yis. Kebanyakan jenama lain menghasilkan Co enzim Q10 sintetik daripada tobacco. Ia juga menghasilkan enzim sama yang dihasilkan oleh badan.

Co enzim Q10 ialah nutrien larut lemak yang dihasilkan oleh tubuh dan ada dalam semua sel. Ianya paling banyak dalam organ yang melaksanakan tugas-tugas berat seperti jantung, hati, buah pinggang, dan pankreas. Dan organ yang mempunyai paling banyak Co enzim Q10 ialah jantung iaitu organ yang bekerja paling kuat di dalam badan.

Vitamin E

Gabungan Co enzim Q10 bersama-sama Vitamin E mampu untuk menguatkan lagi kuasa antioksida sekaligus mampu untuk menghasilkan salur darah yang sihat serta meningkatkan pengaliran darah ke semua organ dengan lebih berkesan. 

Ekstrak teh hijau

Menghalang pengumpalan darah dan menjaga kesihatan endothelium.

Siapakah yang sesuai makan CoQHealth Plus?



Sesuai diamalkan oleh sesiapa sahaja yang ingin mengekalkan tahap kesihatan yang terbaik. Bagi mereka yang sudah mencapai 3 series, CoQHealth Plus adalah suplement wajib diamalkan kerana pada peringkat usia ini kandungan Co enzim Q10 mula beransur-ansur berkurangan. Pelbagai penyakit mula muncul semasa usia di 3 series jika kita tidak bijak menguruskan hal ehwal kesihatan kita.


DAPATKAN SUPPLEMENT SHAKLEE DARI SAYA 😊


Shaklee Independent Distributor Suzaitini Muhammad ( 1071549) 


Call/Whatsapp/Sms : +6013-7796 796

Email : suzaitini@gmail.com

Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 

Saya akan konsult tentang cara penggunaan produk khas kepada para pelanggan-pelanggan saya. 😊


*****

Mahukan harga lebih jimat? Daftar saja sebagai ahli. Sekali untuk seumur hidup dan anda akan dapat jimat 15-20% untuk setiap vitamin. Anda juga berpeluang untuk jana pendapatan sampingan 4-6 angka sebulan!


*** Disclaimer : Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.