APA KATA ORANG RAMAI BERKENAAN NUTRIWHITE DEEP FOAMING CLEANSER ?

22:09 0 Comments A+ a-


NUTRIWHITE GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER NI MEMANG SANGAT BEST! BUKAN SAJA JIMAT, TAPI KESANNYA YANG SANGAT OHSEM. 


TAK PERCAYA? JOM KITA TENGOK REVIEW DARIPADA PENGGUNA SETIA NUTRIWHITE GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER NI. 




RASA TERTIPU DENGAN PENCUCI MUKA NI!

Kenapa? Ya lah, macam tak caya kulit muka yang bermasalah sebelum ni hilang. Dah macam2 pencuci muka cuba. Tapi yang ni paling rare. Paling best la. Muka berminyak sebelum ni, gelap dan berjerawat. Semua selesai dengan Gentle Deep Foaming Cleanser.  Masalah whitehead dan blackhead pon hilang. Tak perlu dah nak buang2 blackhead n whitehead tu. Licin je rasa muka tu. Pencuci ni bebas bahan kimia. Lagi la terjamin muka korang. Dah lah tahan lama plop tu. Boleh berjimat dan sangat berbaloi.

- Cik Norhidayah, Terengganu -




CLEANSER NUTRIWHITE TAK MENGERINGKAN KULIT!

Memang bila guna cleanser ni just nice kulit, tak rasa macam oily dan terlalu kering. Biasanya kalau kulit jenis minyak, cepat berpeluhkan? Tapi dengan nutriwhite ni sangat selesa muka. Sesuai tak dengan kulit kusam dan jeragat? Biasanya kulit kusam dan jeragat ni banyak sel kulit mati yang tak dapat keluar. Lama-lama akan membiak di bawah kulit. Jadi cleanser nutriwhite dengan buih- buih lembut akan membantu mengeluarkan sel kulit mati tersebut. Kulit kembali berseri. Cuci dan terus cuci muka lagi! Sangat best.. Jom cuci muka dengan cleanser white! Tak mahal.. kurang dari rm10 saja sebulan!

- Pn. Azie, Damansara -




JENUH NAK TUNGGU HABIS. JIMAT SANGAT!

Saya start guna pencuci muka nutriwhite ni bulan November 2015 masa nak konvo master. Sekarang, January 2017, saya masih guna tiub ke2, rasanya tiub pertama tu 10 bulan baru habis. Ada tak pencuci Muka korang yang tahan lama macam ni? Sampai jenuh tunggu bila la nak habis ni. Sangat jimat! 
Tapi apa yang paling penting, guna Pencuci Muka ni Bantu kawal Muka berminyak. Jerawat bawah dagu pun alhamdulillah hilang bila guna Pencuci Muka ni. Masa period dan stress barulah Jerawat "gedik" tu tumbuh

- Cik Aziyana, Sabah -





TEKSTUR PENCUCI MUKA LEMBUT SANGAT

Saya guna Gentle Deep Foaming Cleanser drpd NutriWhite. Best..sebab buih dia lembut. Tapi, nak kata buih pun tak sangat..tekstur pencuci muka ni lembut sangat bila disapu pada kulit. Picit sikit je atas tapak tangan pastu ratakan pada muka...usap2 pastu bilas.. Seriusly, bersih sngt kulit dan nampak makin cerah. Pencuci muka ni boleh tahan sehingga 9-12 bulan. Allah, jimatnya... Kalau buat kira-kira sikit, dalam RM10 je untuk sebulan. Mahal ke? 

- Pn. Zidni -


DAPATKAN SUPPLEMENT SHAKLEE DARI SAYA ðŸ˜Š


Shaklee Independent Distributor Suzaitini Muhammad ( 1071549) 


Call/Whatsapp/Sms : +6013-7796 796

Email : suzaitini@gmail.com

Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 

Saya akan konsult tentang cara penggunaan produk khas kepada para pelanggan-pelanggan saya. 😊


*****

Mahukan harga lebih jimat? Daftar saja sebagai ahli. Sekali untuk seumur hidup dan anda akan dapat jimat 15-20% untuk setiap vitamin. Anda juga berpeluang untuk jana pendapatan sampingan 4-6 angka sebulan!


Cik Aziyana, Sabah😂