HILANGKAN JERAGAT DENGAN SET JERAGAT ASAS : HARGA JIMAT KESAN HEBAT!

14:53 0 Comments A+ a-

Sedar tak sedar ramai dari kalangan kita mengalami masalah jeragat terutama pada bahagian kulit muka. Kebanyakan kita tidak mengendahkan masalah jeragat pada peringkat awal, namun semakin hari bintik jeragat boleh merebak menjadi semakin banyak dan tebal. Ditambah pula suasana di Malaysia yang panas, kita terdedah dengan ancaman sinar UV selain dari faktor ketidakstabilan hormon dan gaya hidup. Sehinggalah bintik jeragat semakin banyak dan kita berasa terdesak untuk hilangkan jeragat tersebut!

Set jeragat asas

Jadi macam mana nak hilangkan jeragat tu? Kadang-kadang pelbagai skincare kita cuba untuk hilangkan jeragat tetapi tidak berkesan. Malah kulit menjadi semakin nipis dan kulit muka kemerah-merahan akibat alahan atau salah guna produk yang mengandungi bahan kimia berbahaya.

Jadi, bagaimana untuk hilangkan jeragat dengan selamat dan berkesan? Selain itu, untuk mencuba sesuatu produk hilangkan jeragat, ramai yang mengambil kira faktor kos. Ada sesuatu yang tak patut anda lepaskan di sini. Teruskan membaca yer 😉

SET JERAGAT ASAS


Tinie ingin mencadangkan Set Jeragat Asas untuk hilangkan jeragat dan menjadikan kulit lebih cerah sekata. Nampak macam set asas je kan? Tapi percayalah anda tidak akan menyesal dengan kesannya yang menakjubkan! Nak lagi ohsem? Amalkan Set Jeragat Premier! Set Jeragat Asas ini berfungsi dari dalam dengan menyelesaikan masalah jeragat dari punca sebenar jeragat.


GLA

set jeragat asas

GLA atau Gamma Linolenic Acid ni penting sangat untuk stabilkan hormon. Yang bestnya dengan GLA Complex ni adalah ia ada 2x ganda lebih GLA berbanding produk lain di pasaran.

Cara GLA Complex menghilangkan jeragat ialah dengan membantu untuk kawal paras hormon Estrogen & Testosteron. Ketidakseimbangan hormon adalah salah satu faktor munculnya jeragat di kulit.

Bila hormon stabil, kulit jadi sihat dan kuat. Lebih senang jeragat hilang.

Selain itu, GLA Complex juga ada vitamin E yang memulihkan sel jeragat, menegang dan mencerahkan tompok hitam.


Vitamin C

set jeragat asas


Seawal umur 30an, kolagen kulit semakin berkurang,  Bila kolagen kurang, kulit tak kuat. Sel kulit senang rosak dan sel jadi hitam. Bintik jeragat mula terbentuk. 

Apa yang bestnya dengan vitamin C ni adalah dia ada teknologi ‘ Sustained Released‘ yang mampu kekalkan vitamin C lebih lama dalam darah.

Jadi, order produk ini dengan Tinie dan Tinie akan ajar teknik kekalkan vitamin C ni 24 jam dalam darah puan. Kesannya fuh ! menakjubkan. 😍 Nak tengok kesan vitamin C pada Tinie?  [ Klik di sini]

Apa yang vitamin C ni buat untuk hilangkan jeragat dari kulit?  Pengambilan vitamin C yang berterusan telah dibuktikan akan mencerahkan kulit , melambatkan penuaan, menyekat pembentukan dan menhilangkan jeragat. Ini kerana vitamin C membantu dalam penghasilan kolagen dan penting untuk mengikat kolagen.

Kolagen yang banyak kesan dari vitamin C akan menegang di samping membentuk kulit wajah yang cantik. Nak kenali kolagen dengan lebih dekat ? [ Klik di sini]

Berbalik pada bab hilangkan jeragat, kulit akan menjadi semakin cerah dan jeragat akan semakin hilang.


testimoni-set-jeragat

Berapa Lama Untuk Dapat Kesan ?


Bergantung pada keadaan wajah cik puan. Tetapi kesannya dah boleh dilihat seawal 2-4 minggu pengambilan. Testimoni terbaru, jeragat hilang dalam masa 2 minggu. Itu memang perkara biasa. Ambil secara konsisten dan cik puan akan terkejut dengan hasilnya. Percayalah.

Adakah Produk Kecantikan Ini Selamat ?


Set Jeragat Asas ini dijamin 100% selamat. Semua produk dibuat daripada sumber asli semulajadi. Setiap ramuan pula akan diuji lebih daripada 350 kali untuk pastikan ia bebas dari pencemaran. Selamat dan hilangkan jeragat dengan berkesan.


Shaklee Menjamin Keselamatan Tanpa Tandingan!



DAPATKAN SUPPLEMENT SHAKLEE DARI SAYA 😊


Shaklee Independent Distributor Suzaitini Muhammad ( 1071549) 


Call/Whatsapp/Sms : +6013-7796 796

Email : suzaitini@gmail.com

Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 

Saya akan konsult tentang cara penggunaan produk khas kepada para pelanggan-pelanggan saya. 😊


*****

Mahukan harga lebih jimat? Daftar saja sebagai ahli. Sekali untuk seumur hidup dan anda akan dapat jimat 15-20% untuk setiap vitamin. Anda juga berpeluang untuk jana pendapatan sampingan 4-6 angka sebulan!



Anda sedang mencari :

Cara hilangkan jeragat
Cara hilangkan jeragat dengan berkesan
Cara hilangkan jeragat di muka
Cara pudarkan jeragat dengan cepat
Cara pudarkan jeragat dengan selamat
Atasi masalah jeragat dengan cepat
Atasi masalah jeragat dengan berkesan
Atasi masalah jeragat secara semulajadi
Produk hilangkan jeragat