PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK PARIT RAJA I PENGHANTARAN TERUS KE RUMAH ANDA

23:56 0 Comments A+ a-

Hai! Saya Tini. Pengedar Shaklee PARIT RAJA BATU PAHAT, Johor.

Menyediakan perkhidmatan COD ke seluruh PARIT RAJA BATU PAHAT pada bila-bila masa sahaja!

Maklumlah dah rumah pun di PARIT RAJA BATU PAHAT, so kita boleh pusing PARIT RAJA BATU PAHAT anytime.

Mudah saja, kalau anda duduk di kawasan PARIT RAJA BATU PAHAT dan rasa nak beli Shaklee. Marilah hubungi saya di 0137796796.





Insyaallah saya akan 'rekemen' produk apa yang terbaik untuk anda. Dan tak lupa paling penting, cara makan produk Shaklee dengan betul dan berkesan. 

JANGAN SESEKALI MEMBELI PRODUK SHAKLEE TANPA KONSULTASI YANG BETUL!

Jika anda nak beli Shaklee dengan harga ahli pun boleh. Nanti saya 'bisikkan' macam mana. :)

Tak kisah. Walaupun anda nak beli sebotol B Complex. Saya masih boleh COD kan untuk anda.

Seronok makin hari makin ramai yang nak jaga kesihatan. Rasa berbaloi usaha kami nak sebarkan kebaikan Shaklee ini di PARIT RAJA BATU PAHAT.

Dan yang lebih buat saya 'cinta' kerja saya sebagai Pengedar Shaklee PARIT RAJA BATU PAHAT adalah setiap hari saya dapat rakan baru.

Setiap customer saya adalah rakan saya.

Oh ya, bulan ini ada promosi untuk sesiapa yang berhajat nak kurus tau! Sesuai juga untuk orang yang betul-betul menjaga kesihatan dalam badan. Promosinya adalah seperti berikut:

1. Nutriferon Twin Pack Less 5%
2. Vita-Lea for children - Buy 3 Free 1
3. Alfalfa (S) - Buy 3 Free 1
4. Alfalfa (L) - Buy 3 Free 1
5. Lecithin - Buy 3 Free 1


Apa khasiat Nutriferon, Vita-Lea, Alfalfa & Lecithin ni? 
Ni saya tampalkan poster kebaikan mereka semua. :)






Nampak tak, ada promo Alfalfa & Lecithin sekali tu. Gandingan Alfalfa & Lecithin ni memang terkenal dalam proses pembuangan lemak untuk sesiapa yang berhajat nak kurus. Memang terrrbaik!

Sesuai sangat la kalau nak grab terus promo tu. Jimat berganda-anda i tell you.

Tapi kalau anda nak try 1 dulu pun boleh. Saya hantarkan. Anda rasakan dulu kebaikannya.

Tak payah scroll ke atas untuk cari nombor telefon saya, ini dia 013-7796796.  Hubungi saya SEKARANG!


Anda sedang mencari :

Pengedar Shaklee Batu Pahat
Pengedar Shaklee Parit Raja
Pengedar Shaklee UTHM
Pengedar Sah Shaklee Batu Pahat
Pengedar Sah Shaklee Parit Raja
Pengedar Sah Shaklee UTHM