KEISTIMEWAAN NUTRIWHITE OVERNIGHT RENEWAL WHITENING CREAM. MENCERAHKAN DAN MELEMBUTKAN KULIT WAJAH.

21:18 0 Comments A+ a-

Shaklee bukan sahaja terkenal dengan vitamin-vitamin yang superb. Tapi Shaklee juga ada rangkaian skincare yang sangat istimewa dan selamat tanpa sebarang bahan kimia yang merosakkan kulit. Ada dua. NUTRIWHITE dan ENFUSELLE.
Untuk kali ini, saya akan bercerita berkenaan krim malamnya iaitu Nutriwhite Overnight Renewal Whitening Cream. Fuh.. panjang tul nama dia. Tapi bukan nama je panjang, jangka hayat cream ni pun panjang. Lambat habis. Jimat banyak la kan?



Kenapa Perlu Menggunakan Overnight Renewal Whitening Cream?


Pada waktu malam semasa kita tidur, seluruh sistem badan sedang mengalami pemulihan. Otot-otot direhatkan, degupan jantung pun menjadi lebih tenang.

Sel sel rosak dan mati perlu digantikan dengan yang baru. Pendek kata, waktu servis bagi badan kita adalah semasa tidur.


Inilah yang menyebabkan saintis di Shaklee mengkaji kaedah secara semulajadi / natural untuk mendapatkan pemulihan kulit sewaktu tidur.

Hasil kajian diseluruh dunia, 16 bahan telah pun terpilih dan dirumus menjadi produk kesihatan kulit Nutriwhite keluaran Shaklee.

Usaha kajian selama 3 tahun ini telah membuahkan hasil yang menakjubkan. Kesan positif daripada Nutriwhite Overnight Renewal Whitening Cream adalah:
  1. Mengembalikan proses keremajaan kulit semasa kita tidur dengan membekalkan nutrien semulajadi yang diperlukan kulit bagi tujuan pemulihan.
  2. Pengguna akan mula merasai perbezaannya. Kulit wajah akan menjadi lebih halus dan lembut, dan tampak lebih cerah keesokan pagi harinya.

Apa yang istimewa dengan Nutriwhite Overnight Renewal Whitening Cream?


Nutriwhite Overnight Renewal Whitening Cream ini diperkaya dengan Vitamin C aktif, Linden dan Scullcap. Kesemua kandungan ini memberi khasiat yang khusus kepada penjagaan kulit kita.

< Memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit sewaktu tidur >

Yang ni memang best, waktu tidur lah sebenarnya waktu organ terpenting kita (kulit) nak servis balik, nak renew semula sel-sel kulit setelah sepanjang hari bekerja kan. Sapu dan tempek dengan penuh perasaan kasih pada kulit muka, kemudian tidur dengan lena, esok pagi bangun, insyaAllah kulit anda kembali segar.

< Linden menyihatkan serta melembapkan kulit secara mendalam >

Linden? Linden ialah sejenis tumbuhan berdaun yang menyuburkan dan menghidrat dari peringkat dalam. Apabila kulit semakin lembap, kulit makin sihat. Tiada lagi kulit kering yang memerlukan lembapan lebihan krim itu dan ini yang kadang-kadang mengandungi bahan kimia yang tidak sesuai untuk ditempek di muka.

< Scullcap mencerah dan menghilangkan radang kulit >

Scullcap, sejenis tumbuhan yang dapat membantu dalam mencerahkan kulit yang kekusaman dan menghilangkan radang kulit yang boleh merosakkan sel kulit dan wajah. Ia dapat mengurangkan keradangan dengan flavonoid.


< Vitamin C aktif mengurangkan tompok hitam, mengembalikan keserian wajah >


Ini memang best! Tompok hitam yang berbintik-bintik di muka boleh dihilangkan dan seri wajah anda akan kembali dengan kesegaran wajah yang lebih di waktu pagi.

Pada waktu pagi, terasa kulit lebih gebu, halus, cerah dan berseri.
Oh, siapa yang tidak mahu kulit yang sihat sebegini kan?



Rasa nak beli sekarang je! Nak? Apalagi, hubungi saya call / whatsapp / sms 0137796796.

Saya akan konsult tentang cara penggunaan produk NutriWhite khas kepada para pelanggan-pelanggan saya. 

Kawasan COD: UTHM - PARIT RAJA - SRI GADING

Call/Whatsapp/Sms : +6013-7796 796

Emel : suzaitini@gmail.com