SET MENYUSU PREMIUM SHAKLEE : MEMBANTU IBU KEKAL BERTENAGA SEPANJANG TEMPOH PENYUSUAN & MEMBEKALKAN SUSU BERKUALITI UNTUK SI COMEL

23:42 0 Comments A+ a-

KENAPA IBU MENYUSU PERLUKAN SUPLIMEN ? 


Sejak hamil, ibu banyak kehilangan nutrisi dari tubuh kerana disalurkan untuk tumbesaran si bayi di dalam kandungan. Antara yang paling ketara ialah kalsium. Kekurangan kalsium si ibu boleh mengakibatkan ibu cepat berasa letih, sakit pinggang dan boleh memberi kesan kepada kekuatan tulang si ibu. Kerana itu lah lebih ramai dari kalangan wanita yang mengalami osteoporosis berbanding lelaki.


Sewaktu dalam tempoh berpantang pula, kerana pelbagai pantang dari sudut makanan, si ibu terdedah kepada masalah-masalah lain kerana kekurangan nutrisi. Antaranya seperti masalah sembelit, luka lambat baik, sakit kepala dan sebagainya.

Akibat dari pelbagai masalah kesihatan dan kepenatan, si ibu cepat berasa stress dan emosi tidak stabil. Ini lah yang mengakibatkan masalah meroyan sewaktu tempoh berpantang.

Keadaan boleh menjadi bertambah tertekan apabila susu si ibu tidak cukup atau tidak keluar langsung untuk menampung keperluan si bayi. Ada juga si ibu mempunyai masalah susu yang tidak cukup pekat untuk mengenyangkan bayi.

Di sini la datangnya kepentingan suplimen bagi membantu si ibu menjaga kesihatan sewaktu tempoh berpantang dan menggalakkan penyusuan ekslusif kepada bayi. Suplimen ini juga penting bagi memastikan ibu mendapat nutrisi yang secukupnya untuk membina antibodi yang kuat untuk ibu dan si comel.


MENGAPA SET MENYUSU PREMIUM SHAKLEE ?


Set Menyusu Premium Shaklee mencakupi keperluan nutrisi si ibu dan juga bayi. Dengan Set Menyusu Premium Shaklee, ia tidak hanya menumpukan kepada membanyakkan susu ibu semata-mata. Malah Set Menyusu Premium Shaklee membantu ibu kekal bertenaga, tidak stress dan menjaga kesihatan ibu secara keseluruhannya.


SET MENYUSU PREMIUM SHAKLEE


Apakah yang terkandung dalam Set Menyusu Premium Shaklee? 

1. ESP


Merupakan protin yang boleh dibancuh sebagai minuman yang membantu memberi tenaga untuk ibu. ESP juga membantu menggalakkan penghasilan susu ibu dengan lebih cepat dan berkualiti. Kebanyakkan pengguna menyatakan dengan pengambilan ESP, susu mereka lebih cepat terhasil untuk sesi berikutnya.

2. Vitamin C 


Membantu menguatkan antibodi ibu dan khasiatnya turut dikongsi dengan bayi. Membantu menyokong kesihatan tulang, gigi dan gusi yang sihat. Vitamin C juga sangat membantu dalam mempercepatkan sembuh luka bersalin.


3. Vita-Lea


Multivitamin yang membantu menampung kekurangan nutrisi dalam diet harian ibu yang bekerja atau masih berpantang yang semakin sibuk. Keperluan nutrisi sangat penting untuk penghasilan susu ibu yang bernutrisi tinggi yang kaya anti bodi.


4. B-Complex


Lengkap dengan asid folik dan kesemua vitamin B membantu menukarkan makanan kepada tenaga. Ibu juga menjadi lebih fokus dan tenang kerana vitamin B membantu mengawal stress dan mengelak kemurungan.


5. Ostematrix


Merupakan kalsium yang dapat melengkapkan keperluan buat ibu dan bayi. Kalsium membantu mengurangkan sakit pinggang dan membantu ibu mendapat rehat yang lebih baik walaupun kurang tidur. Kehilangan kalsium yang cepat daripada tubuh ibu meningkatkan risiko osteoporosis.


6. Alfalfa


Merupakan galactagogue atau herba penggalak susu ibu a.k.a milk booster. Alfalfa juga membantu masalah keputihan ibu dan mengurangkan angin dalam badan.


SIAPA YANG TELAH MENDAPAT MANFAAT DARI 

SET MENYUSU PREMIUM SHAKLEE ?


Testimoni 1 :



Testimoni 2 :



Testimoni 3 :





HARGA SET MENYUSU PREMIUM SHAKLEE



Set Menyusu Premium Shaklee berharga RM499.00. Ia sangat berbaloi kerana penggunaan yang lama dan anda dapat berjimat dari menggunakan formula susu untuk bayi. Ini favourite saya dan masih ambil walaupun sudah tak menyusu tau. Memang rasa cergas tubuh badan!

Untuk mendapatkan harga yang lebih jauh menjimatkan, anda boleh whatsapp say di 013-7796 796. Saya akan beritahu caranya. 😊


TEMPOH SET MENYUSU PREMIUM SHAKLEE


Setiap produk mempunyai tempoh yang berbeza.
Vitalea: 4 bulan, B Complex : 4 bulan, Vitamin C : 6 bulan, Alfalfa: 1-4 bulan, Ostematrix: 1-2 bulan.


Lebih menarik kesemua supplemen ini kecuali ALFALFA boleh diambil sejak ibu mengandung lagi dan menyokong perkembangan bayi. Namun Alfalfa boleh diambil pada saat akhir kehamilan sebagai selusuh semulajadi yang mujarab.


Sudah bersedia membuat pilihan Set Menyusu yang tepat? Jika sudah, hubungi saya segera. Supplemen penyusuan juga boleh dibeli secara 1-1 @ loose untuk memenuhi budget anda. Namun, penjimatan berganda untuk yang menjadi ahli Shaklee so jadilah pengguna yang BIJAK.


Happy Breastfeeding !!!





Shaklee Independent Distributor Suzaitini Muhammad ( 1071549) 


Call/Whatsapp/Sms : +6013-7796 796

Email : suzaitini@gmail.com

Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 

COD Shaklee kawasan : UTHM - PARIT RAJA - SRI GADING

Saya akan konsult tentang cara penggunaan produk khas kepada para pelanggan-pelanggan saya. 😊