KEISTIMEWAAN DAN KELEBIHAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER : KOLAGEN HEBAT LAIN DARI YANG LAIN!

20:46 0 Comments A+ a-


Best kan tengok kulit baby? Gebu dan anjal jer. Alangkah bestnya kalau kulit kita macam tu jer sentiasa. Cantik jer. Tapi kenyataannya susah la nak kulit baby sampai ke tua. 😜😜😜

Sebab kulit kita ni akan mula menunjukkan tanda penuaan atau garis-garis halus seawal 25 tahun! Kenapa ye?
Sebab seawal 25 tahun tubuh kita akan mula kurang hasilkan kolagen. Bila kolagen semakin kurang, kulit kita semakin kurang elastisiti dan semakin kendur. Kemudian kita boleh lihat kedutan di tepi mata, tangan dan kaki tanda kekurangan kolagen.



Jadi apa perlu kita buat? Selain dari kolagen yang tubuh hasilkan dengan bantuan vitamin C, kita juga boleh mendapatkan sumber kolagen dari luar seperti Shaklee Collagen Powder. Kolagen ni bukan seperti kolagen lain tau. Ia dihasilkan dari sumber yang tahan lasak dan sangat mudah diserap oleh tubuh kita.


ANDA NAK TENGOK APA SHAKLEE COLLAGEN POWDER NI MAMPU BUAT? KLIK SINI


Ramai yang telah mendapat kesan yang sangat best dari Shaklee Collagen Powder ni. Tapi ada juga yang cakap kolagen ni mahal. Betul ke? Tapi bukan ke barang yang berkualiti ni selalunya mahal? Kalau tak, mesti orang jual beg LV original RM50 je kan? Ada ke beg LV original RM50?


JOM KITA TENGOK APA YANG MEMBUATKAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER NI LAIN DARI YANG LAIN DAN SANGAT BEST!


1. BAHAN UTAMA SHAKLEE COLLAGEN POWDER


Bahan utama Shaklee Collagen Powder adalah sisik ikan merah dari laut dalam. Fungsinya adalah untuk menyokong pembentukan tisu penyambung. Bukan itu sahaja, Shaklee Collagen Powder juga ditambah dengan 7 bahan aktif iaitu ekstrak biji benih Camellia Japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B untuk meningkatkan keberkesanan Shaklee Collagen Powder dan menyokong kecantikan dari dalam ke luaran.

2. KEISTIMEWAAN SISIK IKAN MERAH LAUT DALAM


Dalam banyak-banyak sumber kolagen, kenapa pilih sisik ikan merah laut dalam? Ikan merah laut dalam hidup pada aras 5000m di bawah laut. Sisiknya lebih tahan kepada tekanan air yang jauh di dasar laut berbanding ikan biasa. Tambahan pula ia jauh dari pencemaran sisa toksik. Jadi kolagen yang dihasilkan dari sisik ikan merah sudah tentulah lebih tahan lasak dan berkualiti tinggi.

3. KELEBIHAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER


Molekul kolagen shaklee sangat ringan iaitu kira-kira 1000 Dalton sahaja. Molekul yang sangat ringan ini menjadikan kolagen Shaklee sangat mudah diserap oleh badan berbanding kolagen biasa yang beratnya 300,000 Dalton yang sekaligus menyukarkan penyerapan oleh tubuh. Apabila mudah diserap, maknanya kesannya juga maksimum. Ada pengguna yang mengadu makan kolagen jenama lain tetapi tidak nampak kesan. Ini kerana kolagen biasa besar dan tidak dapat diserap dengan sempurna oleh badan.

4. KENAPA SHAKLEE COLLAGEN POWDER MAHAL?


Ini kerana Shaklee Collagen Powder dihasilkan daripada sisik ikan merah (red snapper) yang sememangnya dikenali sebagai sumber kolagen berkualiti tinggi dan tahan lasak. Kebanyakan kolagen di pasaran hanyn menggunakan kolagen dari ikan salmon dan sumber lain. Harga pasaran untuk collagen ikan merah ini boleh mencecah ke RM400-500. Tetapi Shaklee Collagen Powder tidak sampai RM300.

Selain itu, Shaklee Collagen Powder diadun dengan bahan-bahan semulajadi yang telah diuji keberkesanannya pada kulit kita. Memang konfem SELAMAT, SEMULAJADI dan BERKESAN!


SEKOTAK TAHAN BERAPA LAMA?


Sekotak Shaklee Collagen Powder mengandungi 15 sachet. Jika betul-betul inginkan kesan yang bagus, ambil 1 sachet setiap hari. Tapi jika ingin berjimat, boleh diambil selang sehari selama sebulan.


CARA MAKAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER


Shaklee Collagen Powder didatangkan dalam bentuk serbuk di dalam sachet (uncang). Hanya perlu larutkan 1 sachet dalam air sejuk dan sedia diminum. Boleh juga dilarutkan dalam kordial ataupun jus. Sedap diminum sejuk.


HARGA SEKOTAK


Harga runcit sekotak Shaklee Collagen Powder ialah RM298. Namun bagi bulan Disember ini, ada promosi Beli 6 Percuma 1 Kotak. Dapat lagi penghantaran PERCUMA + Keahlian PERCUMA + BONUS tunai sebanyak RM100++. Banyak sebenarnya boleh jimat kalau beli dengan promosi Buy 6 FREE 1 Shaklee Collagen Powder bulan ni. Ada juga yang berkongsi dengan kawan-kawan dan saudara-mara. Harga memang jauh lebih murah dari biasa.


APAKAH KESAN & TEMPOH NAMPAK KESAN PENGAMBILAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER?


Kesan Shaklee Collagen Powder berbeza-beza bergantung pada individu. Ada yang seawal sachet ke 3 dah mula rasa kulit lembap.Ada juga yang perlu habiskan sekotak. Daripada hasik kajian klinikal yang dijalankan oleh Shaklee sendiri, kesannya dapat dilihat seawal 3 minggu pertama.

Antara kesan yang boleh dilihat adalah kedutan yang semakin berkurangan dan tekstur kulit semakin cantik. Statistik menunjukkan 71% pengguna merasakan perubahan yang sangat ketara pada kulit wajah dan anggota badan setelah menggunakannya selama 8 minggu.

Shaklee Collagen Powder terbukti berkesan untuk:

- Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%

- Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%

- Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%

- Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%

- Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%

- Meningkatkan keanjalan, ketegangan dan elastisiti sehingga 55%

- Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%

- Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%

- Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%


PENGAMBILAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER UNTUK IBU HAMIL / MENYUSU


Sehingga sekarang belum ada kajian khusus kesan Shaklee Collagen Powder ke atas ibu mengandung dan ibu menyusu. Jadi golongan ini tidak digalakkan untuk mengambilnya sebagai minuman. Namu jika ibu menyusu masih mahu mencuba, ia atas risiko sendiri.

Selain boleh dimakan, Shaklee Collagen Powder juga boleh dijadikan sebagai masker muka. Saya akan berikan resepi istimewa masker Shaklee Collagen Powder khas untuk mereka yang membelinya daripada saya. J

TRIAL PACK?

Maaf, tiada trial pack. Jika anda makan 2-3 sachet, anda mungkin akan cepat putus asa jika belum nampak kesannya. Ini kerana badan kita memerlukan 90 hari untuk memperbaiki sel-selnya sendiri. Jadi kalau 2-3 sachet memang tidak mencukupi untuk mendapat kesan yang anda impikan.






JOM DAPATKAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER SEKARANG!




Shaklee Independent Distributor Suzaitini Muhammad ( 1071549) 


Call/Whatsapp/Sms : +6013-7796 796

Email : suzaitini@gmail.com

Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 

Saya akan konsult tentang cara penggunaan produk khas kepada para pelanggan-pelanggan saya. 😊


*****


Mahukan harga lebih jimat? Daftar saja sebagai ahli. Sekali untuk seumur hidup dan anda akan dapat jimat 15-20% untuk setiap vitamin. Anda juga berpeluang untuk jana pendapatan sampingan 4-6 angka sebulan!