Cara Atasi Masalah Period Tak Stabil Elak Masalah Dalaman Lebih Serius

00:01 0 Comments A+ a-

Period tak stabil? Bulan ni period, bulan depan tak period. Kadang-kadang 3-4 bulan sekali period. Normal ke keadaan macam ni? Ada sesetengah wanita memandang situasi ni sebagai biasa pada mereka sebab dah alami sekian lama.

Tapi betul-betul ke keadaan ni normal?

Sebelum Tinie bercerita lebih lanjut lagi, jom tengok dulu video khas yang Tinie sediakan untuk anda. Ye khas untuk anda. Tengok tau. Penting sangat.



Klik butang di bawah untuk membuat pesanan.



Dah habis tengok video tadi? 

Period tak stabil boleh jejaskan kesuburan kita. Betul tu. Period dan kesuburan ni memang ada kaitan secara langsung sebab melibatkan rahim kita kan. 

Setiap wanita dicipta untuk period setiap bulan. Fungsinya adalah untuk mengeluarkan darah kotor yang ada dalam badan kita. Ia juga adalah salah satu cara untuk detox semulajadi. 

Analoginya macam ni. Setiap hari kita makan dan minum kan. Setiap makanan dan minuman yang telah diproses menjadi hampas atau buangan akan keluar melalui perkumuhan. 

Begitu juga dengan kes darah kita. Setiap hari akan ada sel darah baru dihasilkan. Sel lama akan mati. Jadi bagaimana kita nak keluarkan sel darah mati tu? 

Satu keistimewaan yang telah tuhan berikan kepada kita adalah period. Dengan period la kita boleh detox keluar segala darah kotor dari badan. Lelaki tak period kan? Sebab tu disunatkan para lelaki melakukan bekam. Tujuannya untuk keluarkan darah kotor tadi. 

Jadi, tanya semula pada diri kita. Normal ke kalau period kita tak datang secara berkala? Apa jadi dengan darah kotor dalam badan tu?

Apa yang dikatakan period tidak normal?



Menurut Doktor Zubaidi dalam drzubaidi.com, jika perempuan tidak mengalami kedatangan period melebihi 3 bulan, dikhuatiri mempunyai masalah perubatan dan perlulah bertanyakan doktor. Keadaan ini dinamakan amenorrhoea. Dibimbangi ianya adalah tanda awal kegagalan fungsi ovari yang mana akan menjadi masalah kesuburan yang serius.

Setiap wanita mengimpikan menjadi seorang ibu suatu hari nanti. Jadi, jika anda mengalami masalah period tidak stabil, tangani masalah ini dari awal. Dapatkan aturan period yang stabil dan teratur.

Atasi Masalah Period Tidak Stabil Dengan Vivix!




Seperti yang telah Tinie terangkan dalam video tadi. Masalah period tidak stabil ni berkait dengan sel kita yang tidak sihat. 

Fungsi Vivix memang telah terbukti dapat memperbaiki sel DNA kita. Setiap hari sel kita diancam kerosakan akibat radikal bebas. 

Apabila sel sihat, maka masalah period tidak stabil akan dapat diatasi. Sekaligus meningkatkan peratus kesuburan untuk mendapat anak. 


Bagaimana nak dapatkan Vivix Shaklee?


Hubungi Tinie sekarang untuk mendapatkan Vivix atau produk Shaklee anda. Kita nak sihat kan? Bertindak sekarang. Tinie akan berikan konsultasi terbaik dan cara makan berkesan sebagai hadiah kepada setiap pelanggan Tinie.

Hubungi Tinie di 0137796796 atau anda boleh rujuk maklumat seperti di bawah.



DAPATKAN SUPPLEMENT SHAKLEE DARI SAYA 😊

Shaklee Independent Distributor Suzaitini Muhammad ( 1071549)



Call/Sms : +6013-7796 796


Email : suzaitini@gmail.com

Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia

Anda juga boleh membuat pesanan sepantas kilat terus dari HQ dengan klik gambar di bawah.


Carian berkaitan : period tidak stabil, haid tidak stabil, cara atasi masalah period tidak stabil, cara atasi masalah haid tidak stabil, cara atasi masalah kesuburan, cara mengatasi masalah kesuburan, masalah wanita, masalah sakit puan, masalah dalaman wanita, vivix, vivix malaysia, cara atasi masalah hormon tidak stabil, cara mengatasi masalah hormon tidak stabil.