KOMBO TERBAIK UNTUK KULIT CANTIK DAN GEBU

14:17 0 Comments A+ a-



Sempena promo September ni, saya nak offer SET KOMBO untuk kulit cantik dan gebu. :) Rugi la sesiapa yang lepaskan peluang kulit cantik ni. Jarang tau Shaklee promo set macam ni. Selalunya 1 produk jer. Ni 2 produk sekaligus. Kombo mantap pula tu. Ala-ala tema merdeka tahun ni, saya namakan set ni sebagai SET SEHATI SEJIWA. Haaa... 

Set Kombo SEHATI SEJIWA

ESP + Sustained Release Vita-C Plus


Sesiapa yang kahwinkan 2 produk ni memang akan dapat kulit cantik dan gebu. So jangan salahkan saya yer kalau tiba-tiba muka anda macam Emma Maembong. 😃

Hari ni nak cerita sikit macam mana gandingan mantap 2 vitamin ni mampu mencantikkan kulit kita. 😃 Dah makan vitamin tu kena la tau macam mana ia berfungsi, ye tak? 

Apa tugas ESP?

ESP sangat membantu dalam proses baikpulih dan pembinaan sel/tisu baru.

Dalam ESP ada 9 asid amino iaitu komponen protein yang tolong badan kita bina sel-sel baru. Bila kita ada masalah jerawat / parut, kulit kita perlukan 9 asid amino ni untuk bina sel baru.. untuk ganti semula sel-sel kulit mati. Tapi kalau komponen protein tu kita tak ada, parut memang susah nak hilang.

Protein juga adalah BAHAN UTAMA untuk bentuk kolagen.

Energizing Soy Protein


Apa tugas Vitamin C?

Jika protein adalan bahan utama untuk membentuk kolagen, vitamin c pula adalah agen yang menjaga kolagen dari jadi lemah dan mudah rosak. Vitamin c juga membantu dalam proses membentuk kolagen.

Fungsi kolagen pula menjadikan kulit lebih cerah, lebih anjal, dan melidungi kulit daripada sinar ultra violet yang merbahaya.

Selain tu, vitamin c ni ada gluthatione (terbelit lidah 😅). Kandungan gluthatione dalam darah menjadi faktor untuk menentukan kulit kita cerah atau gelap. (Kulit cerah bukan putih melepak macam tak ada darah tu tau) 😉

Jadi vitamin c ni memang terbukti secara saintifik dapat meningkatkan tahap gluthatione dalam darah kita supaya kulit lebih cerah.

Yang bestnya dengan vitamin c shaklee ni sebab dia ada teknologi "sustained release". Maksudnya vitamin c nya dilepaskan perlahan2.. 100mg setiap jam.

Berbeza dengan vitamin c lain yang tak ada teknologi ni,lepaskan sekaligus. Masalanya badan kita tak boleh absorb semua sekaligus. Telan la vitamin c 1000mg pun. Tapi yang badan kita pakai cuma 100mg. Lagi 900mg keluar semula melalui air kencing. Membazir kan?

Jadi dengan gandingan ESP + Vitamin C, kulit kita akan lebih halus, gebu dan cerah! 😍

Sempena Shaklee buat promo bulan ni, jom laju2 whatsapp saya 013.7.796.796 untuk dapatkan sebelum terlambat.

Jom cantik uolls! 😄

0137796796
0137796796
0137796796

Saya sedia memberikan konsultasi terbaik dan berterusan. 😍