ADA APA DENGAN BISNES ONLINE SHAKLEE?

01:50 0 Comments A+ a-

ADA APA DENGAN BISNES ONLINE SHAKLEE?

APA BEZA DENGAN BISNES ONLINE LAIN?

BISNES SHAKLEE NI BOLEH BUAT INCOME KE?


Haaa... banyak betul persoalan pasal bisnes online SHAKLEE ni. Ada juga yang risau nak mulakan bisnes online sebab tak cukup modal dan tak ada ilmu. Masalah besar tu.

Meh sini kita talk-talk pasal bisnes online SHAKLEE ni. Kenapa pasal bisnes online SHAKLEE je? Sebab saya percaya bisnes online SHAKLEE adalah bisnes yang selamat, boleh menjana pendapatan lumayan dan paling penting, kita boleh tolong ramai orang atasi masalah kesihatan dengan produk yang terbaik!

Kenapa bisnes online SHAKLEE ?


Modal
RM79.50 ( tak perlu buat loan bagai)

Produk
Tak perlu risau... selamat tanpa bahan kimia. Terbukti berkesan saintifik dan di depan mata! 

Ilmu
Tepuk dada, tanya usaha. Sebanyak mana ilmu kita nak. Peluang akan datang lebih banyak jika kita sanggup untuk gali dan korek ilmu. Rajin membaca sikit, rajin juga hadir majlis ilmu, kelas nutrisi, kelas marketing, dan banyak ruang berkaitan dengan bisnes. Buat tanpa ilmu ibarat buat benda sia2 yang boleh menyebabkan kita give up dan berhenti separuh jalan. Jadi tak boleh malas nak hadir ke kelas.

Keberkesanan produk
Kita tak jual produk pasar malam yer. Semuanya syarikat dah uruskan. Dari segi research sampai la ke bahan-bahan produk semuanya syarikat dah pilih yang terbaik. Produk bukan sahaja berkesan, tapi selamat tanpa bahan kimia.

Mental support
Adat berbisnes. Ada masa happy, ada masa down. Tapi dalam bisnes online SHAKLEE ni kita tak sempat down. Sebabnya kita ada kumpulan mental support daripada upline yang sentiasa berfikiran positif untuk berjaya. Susah tau nak jumpa orang hebat macam ni. :) Kita tak bisnes online SHAKLEE ni sorang-sorang yer..

Kebebasan masa
Tetapkan masa anda sendiri untuk operasi bisnes online SHAKLEE ini. Sepenuh masa ataupun separuh masa. Apa yang penting anda komited dengan setiap kerja yang anda lakukan. Hasil yang anda dapat bergantung kepada usaha anda. :) Bukan gaji sama jer tiap bulan walaupun beban kerja menimbun-nimbun.

Tiada Had Pendapatan
Bisnes online SHAKLEE ni tak macam kita kerja makan gaji. Kena tunggu hujung tahun atau naik pangkat baru nak naik gaji. Dalam bisnes online SHAKLEE ni pendapatan kita ditentukan oleh usaha kita. Lagi banyak kita usaha lagi banyak kita dapat. Tak ada la SHAKLEE ni kontrol kita hanya boleh dapat income sekian sekian jer. Tak perlu nak bodek-bodek bos untuk naik pangkat bagai. Hahaha...

Bagaimana nak sertai bisnes online SHAKLEE 


Biasanya setiap kali order produk Shaklee dengan saya, customer saya sendiri akan minta nak daftar jadi ahli SHAKLEE terus sebab nak dapat beli SHAKLEE dengan harga ahli instead of harga retail. So saya akan cadangakan 2 pilihan berikut :

1) Daftar Ahli Shaklee dengan yuran RM 79.50 seumur hidup

Pendaftaran seumur hidup. Tanpa perlu renew setiap tahun. Untung kan? Sekali ahli, selamanya ahli. :) 

2. Jadi Ahli Shaklee Percuma ( Free Membership Shaklee )

Cara nak jadi ahli SHAKLEE percuma adalah bila kita beli produk SHAKLEE berjumlah RM700 mengikut harga ahli, kita terus layak dapat free membership SHAKLEE.

Sebab RM700 harga ahli (lebih kurang RM900) harga retail SHAKLEE adalah lebih kurang 200uv. Syarat nak dapat free membership SHAKLEE pula ialah minimum kita kena beli produk SHAKLEE berjumlah 200uv terus dapat jadi ahli SHAKLEE dengan percuma dan dapat rebate tunai RM35 lagi… sungguh best sangat kan :)

Ramai yang tak tahu cara jadi ahli SHAKLEE secara percuma. In fact ada ramai yang pernah beli produk SHAKLEE sampai RM800 tapi the person yang jual tak cerita pun yang sebenarnya customer ni boleh dapat keahlian SHAKLEE percuma… rugi..rugi...


Kelebihan join bisnes online SHAKLEE ?


Dapat beli semua produk SHAKLEE pada harga harga ahli. Jimat banyak tau! Sehingga 20-30% dari harga runcit. Anda boleh beli dari mana-mana cawangan SHAKLEE. Kalau jauh sangat, boleh order online terus di www.shaklee2u.com.my Dengan setiap pembelian anda akan menerima point daripada SHAKLEE. Anda layak menerima bonus daripada SHAKLEE apabila point anda mencecah sekurang-kurangnya 150uv. Wah... untung lagi...

Selepas anda dah rasai kehebatan produk SHAKLEE dan tiba-tiba nak jual pula. Pun boleh. Share saja di mana-mana media social ataupun kongsikan dengan keluarga pun boleh. Tak kena caj tambahan pun. ;) Lagi banyak dapat order, lagi banyak la bonus SHAKLEE bagi nanti. Silap-silap haribulan lagi banyak banyak dari gaji kerja sekarang. Hehe..

Bila dah ada nawaitu untuk berbisnes dan dah mula sharing tu, tandanya anda dah bersedia untuk masuk dalam group yang ingin berbisnes. Di sini anda akan digilap lagi dengan pelbagai bimbingan, panduan dan kursus, sebahagian besar secara online melalui whatsapp dan mesej.

Jangan risau jika anda tak tau macam mana nak mula dengan bisnes online SHAKLEE ni. Anda akan dibantu! Anda akan dibimbing dari A sampai Z. Apa yang diperlukan adalah anda komited dan tidak putus asa dalam berbisnes. 

Apa lagi kelebihan lain yang akan anda dapat sebagai pengedar SHAKLEE ni? 

√ Beli produk pada harga ahli

√ Dapat untung runcit dari jualan produk yang anda buat

√ Terima terbitan tertentu SHAKLEE 

√ Dapat latihan

√  Layak untuk ke naik ke pangkat-pangkat tertentu yang banyak insentif - insentif atas kepimpinan yang dilaksanakan.

√ Dapat bonus peribadi bulanan jika layak

√ Boleh taja orang lain

√ Boleh sertai Program Tajaan Antarabangsa
 
√ Dapat hadiri acara syarikat 


Sesiapa yang berminat untuk menambah pendapatan dan menambah masa bersama keluarga boleh hubungi saya di 0137796796 (Tini)

Kita bisnes secara santai... tambah pendapatan beramai-ramai... :)