BISNES SHAKLEE DI MANA SAJA, BILA-BILA MASA DENGAN SHAKLEE2U.COM.MY

11:03 0 Comments A+ a-





Dunia sekarang semua di hujung jari. Dengan hanya satu klik macam-macam maklumat yang kita boleh dapat dari seluruh dunia. Nak beli barang guna online. Bayar hutang pun online jer sekarang ni. Hehe. Mudah kan?

Sebab itu la saya suka sangat dengan bisnes Shaklee ni. Dengan Shaklee2u.com.my kita hanya perlu klik sahaja untuk shopping dan ambil order. Orang cakap sambil golek-golek, sambil lipat kain, sambil suap anak makan pun boleh berbisnes. Cakap jer kat mana... asalkan ada smartphone dan internet semua beressss... :)




Sesiapa yang nak berbisnes cara Shaklee, jom kita berkenalan dulu dengan sistem yang Shaklee tawarkan demi untuk memudahkan kita mendapatkan pendapatan sampingan yang lumayan. Tak perlu keluar rumah pun... ;)

APA ITU SHAKLEE2U.COM.MY?




Shaklee2u.com.my ni adalah satu sistem online yang dibangunkan oleh pihak Shaklee untuk membantu pengedar-pengedar Shaklee membuat pesanan secara cepat dan mempunyai pelbagai maklumat berkenaan produk Shaklee.

24 JAM SERVIS


Kedai online ni tak la macam kedai-kedai konvesional lain. Buka pukul 10 pagi, tutup pukul 6 petang. Ada yang lewat sikit tutup malam. Tapi dengan Shaklee2u.com.my ni, kita boleh berbisnes 24 jam sehari. Hah tu dia... jangan lupa tidur yer... :)



Tak perlu lagi nak kejar-kejar masa kedai tutup atau nak redah jalan jam kan? Semuanya santai-santai bisnes sambil kunyah kerepek. Hati pun tak stress. ;) Sesuai dengan hasrat murni Shaklee nak membantu kita mendapatkan pendapatan yang diingini, sistem ini sangat sesuai bagi mereka yang jauh daripada outlet Shaklee, kesulitan untuk keluar rumah dan terikat dengan tempat kerja.

Sistem ini dibuka 24 jam sehari! 

MUDAH DAN MESRA PENGGUNA






Dari mula untuk daftar sebagai ahli, mendapatkan maklumat produk, harga, promosi, order sehinggalah bayaran... semuanya hanya perlu klik sahaja. Tidak perlu bersesak keluar rumah panas-panas dan simpan stok. Sangat mesra pengguna!

Pelbagai maklumat berkenaan agenda Shaklee turut dimuatkan ke dalam sistem ini. Jadi semua ahli tidak ketinggalan. Di mana saja kita berada walaupun sedang bercuti, tiba-tiba ada yang bertanyakan berkenaan produk, semuanya hanya dihujung jari. :)

CEPAT & RINGKAS


Dengan Shaklee2u.com.my, banyak masa dapat dijimatkan. Terutamanya kepada yang bekerja. Semua order dan bayaran hanya melalui Shaklee2u.com.my . Selepas mendapat order daripada pelanggan, apa yang perlu dilakukan hanyalah log in Shaklee2u.com.my dan order. Tidak perlu risau kekangan masa dan pembungkusan. Semuanya Shaklee uruskan. Termasuklah pengeposan. Ringkas kan?





Apa tunggu lagi? Jom sertai kami di Shaklee. 

Bersama kita capai impian diri dan keluarga. Kalau bukan kita, siapa lagi? 

Shaklee sudah siapkan jalan, start enjin sekarang! :)


Hubungi saya untuk maklumat lanjut:

013-7 796 796 (Tini)