Pencuci muka terlajak best - NUTRIWHITE GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER

11:46 0 Comments A+ a-

Assalamualaikuam...

Hari ini saya hendak kongsikan berkenaan pencuci muka yang telah saya amalkan sejak Januari tahun ni... 

Alah... pencuci muka je kot... apa yang bestnya?

Haaa... sebab best la saya nak kongsikan kat sini... memang recommend sangat-sangat... 

Sebelum kita tengok apa yang best dengan pencuci muka ni, jom saya kenalkan nama dan rupa dia...

Gentle Deep Foaming Cleanser

Ini lah dia GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER...

Daripada namanya pun dah tau best... sebab dia membersih secara lembut dan mendalam... Jadi semua kotoran-kotoran di muka dapat dibersihkan sehingga ke dalam dan muka akan mejadi sangat lembut... semua yang pernah mencuba GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER memang akan jatuh cinta pandang pertama dan tak akan tukar yang lain... :)

Lagi satu, selalunya pencuci muka lain kita guna dalam kuantiti yang agak banyak kan... tapi dengan GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER ni kita hanya perlukan sikit jer... kemudian bila di gunakan di muka akan menghasilkan buih yang banyak... memang sangat best... pencuci yang saya buka bulan Januari tu berat lagi tau... padahal guna hari-hari... memang berbaloi sangat...

Kulit muka saya jenis kering... sejak amalkan GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER ni kulit terasa lembap dan lembut jer... bila belek-belek di bahagian hidung, blackhead sudah tiada... memang kagum sangat...

Ok... jom kita tengok apa lagi kebaikan GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER ni...


  1. GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER membersih dan menyegarkan kulit.
  2. GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER mengandungi rumpai laut yang menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan.
  3. GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER mengandungi alga hijau yang menyahtoksin dan melembapkan kulit.
  4. GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER mengandungi strawberi begonia yang mampu mencerahkan dan mengimbangkan pigmen kulit.
  5. GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER sangat lembut dan menyegarkan kulit.

Jom kita tengok review berkenaan GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER ni daripada sahabat saya dari Nofaziela Dot Com :)


Sesiapa berminat untuk mendapatkan kulit yang cantik dan menyelesaikan masalah kulit, boleh hubungi saya untuk konsultasi percuma. :)