Cara Hilangkan Jeragat Degil Supaya Wajah Kembali Cerah Berseri

13:51 0 Comments A+ a-


Jeragat. Jeragat. Jeragat. Semakin lama semakin banyak bintik jeragat yang muncul di muka. Kalau mula-mula dulu boleh lagi sorok dengan bedak.

Tapi lama-lama jeragat semakin tebal dan susah nak hilangkan! Nak sorok macam mana lagi? Berapa tebal nak pakai foundation dan bedak? Susah hati kan?

Nak berdepan dengan orang pun rasa kurang yakin bila fikirkan muka yang comot dengan jeragat berkerak. Macam mana nak buat?

Dalam video bawah ni ada rawatan jeragat yang dah lama anda cari. Klik sekarang.




Klik Butang Ini Untuk Konsultansi Segera



Kalau puan ada masalah seperti di atas, puan wajib baca artikel ni sampai habis. Penting!




Bagaimana Jeragat Terjadi ?


Kulit kita dilahirkan sihat dan berseri. Cuba tengok kulit bayi. Cantik kan? Namun seawal umur kita 25 tahun, kulit kita semakin kurang hasilkan kolagen sendiri. Kolagen ni sangat penting untuk kulit kita. Selain membuatkan kulit tegang, kolagen sebenarnya bertindak sebagai penapis sinar uv matahari. Sifat semulajadi kulit pula akan menghasilkan melanin untuk melindungi kulit apabila terdedah kepada sinar matahari. Tetapi penghasilan melanin yang berlebihan akan menyebabkan masalah bintik jeragat!


Individu yang mempunyai jenis kulit kering lebih berisiko untuk mendapat jeragat berbanding kulit berminyak. Tapi kulit berminyak juga tidak menjamin selamat daripada jeragat.



UVA menyerap ke lapisan kulit yang lebih dalam (dermis) berbanding UVB. Ini menyebabkan kerosakan kronik iaitu kesan penuaan kulit untuk jangkamasa panjang. 

UVB pula diserap hanya sehingga ke peringkat epidermis kulit dan menyebabkan masalah selar matahari(sunburn).

Sinaran ultraungu (UV) dari cahaya matahari secara berterusan akan merosakkan kulit yang menyebabkan masalah jeragat dan kulit cepat berkedut. Menyebabkan wajah menjadi kusam dan hilang seri.

Pengambilan pil hormon seperti pil perancang juga mempengaruhi kemunculan jeragat. Banyak kes jeragat muncul setelah mereka mengambil pil perancang sehingga menyebabkan hormon tidak stabil yang menjadi punca jeragat.

Selain itu, pengambilan ubat-ubatan dan wangian juga turut menjadi punca terjadinya jeragat. Pengambilan beberapa jenis ubat yang memberi ‘side effect’ pada keupayaan kulit untuk merawat dan menghasilkan jeragat baru dengan aktif. Ini punca jeragat yang jarang kita sedar.


Hubungi Tinie segera untuk mendapatkan konsultasi eksklusif dan berkesan! 013-7796796


Macam Mana Cara Hilangkan Jeragat ?


#1 >>> Baiki sel dengan VIVIX

Jeragat adalah sejenis radang. Radang pada sel juga dikenali sebagai inflamasi.

Radang atau inflamasi kulit ialah kesan tindakbalas semulajadi kulit pada serangan luar dan dalam. 

Contohnya, pigmen hitam semakin banyak kerana untuk melindungi kulit daripada sinar UV. Tapi penghasilan pigmen yang terlalu banyak menyebabkan kulit menjadi gelap dan berjeragat.

Puncanya kesihatan sel kulit kita sangat lemah (sel kulit tidak mempunyai cukup antioksidan untuk melawan radikal bebas akibat sinar UV) Vivix yang sangat tinggi kandungan antioksidan adalah produk yang sangat tepat untuk menguatkan sel kulit dan membaiki sel yang rosak.

Seorang guru konsisten vivix selama 2 bulan

Hubungi Tinie segera untuk mendapatkan konsultasi eksklusif dan berkesan! 013-7796796


#2 >>> Anjalkan kulit dengan KOLAGEN POWDER

Selepas umur 25 tahun kulit semakin hilang keanjalan akibat kekurangan kolagen. Apabila perkara ini berlaku, semakin banyak masalah kulit timbul seperti garis-garis halus, kurang anjal dan bintik jeragat.

Kolagen adalah lapisan yang penting pada kulit untuk mengelakkan kerosakan sel akibat sinar UV. Kulit yang kurang kolagen semakin terdedah dan meningkatkan risiko jeragat.

Kolagen Powder Shaklee dihasilkan daripada sisik ikan merah yang hidup di kedalaman 5000 meter di bawah aras laut. Pada kedalaman itu, kadar pencemaran adalah sangat rendah menjadikan kolagen shaklee sangat selamat dan bebas toksik. Sisik ikan merah yang sangat elastik dan tahan tekanan menjadikan kolagen powder shaklee sangat berkualiti tinggi dan tulen.


Hubungi Tinie segera untuk mendapatkan konsultasi eksklusif dan berkesan! 013-7796796

#3 >>> Stabilkan hormon dengan GLA COMPLEX

Antara faktor munculnya jeragat adalah akibat hormon yang tidak stabil. Oleh sebab itu kita boleh lihat lebih ramai wanita yang mempunyai masalah jeragat berbanding lelaki.

Contohnya, wanita mengalami haid, mengandung dan beranak. Jadi sepanjang proses tersebut hormon wanita berubah-ubah. Apabila hormon tidak stabil, sistem pertahanan kulit sangat mudah terjejas.

GLA Complex yang mengandungi minyak borage bertindak sebagai agen untuk menstabilkan hormon. GLA Complex bukan hormon. Jadi GLA Complex sesuai diambil oleh lelaki dan perempuan.

GLA Complex juga mengandungi vitamin E yang penting untuk memberi kelembapan kepada kulit dan mengatasi masalah kulit kering.



Hubungi Tinie segera untuk mendapatkan konsultasi eksklusif dan berkesan! 013-7796796

#4 >>> Cerahkan kulit dengan VITAMIN C

Jeragat terjadi kerana sel kulit tidak kuat. Seperti tubuh kita, jika tiada sistem pertahanan yang tidak kuat, kita mudah diserang penyakit.

Kulit yang tiada sistem pertahanan / imun yang kuat sangat mudah diserang pelbagai masalah. Antaranya adalah jeragat. Apabila kulit terdedah pada risiko, sel kulit tidak mampu melawan dan mempertahankan kulit.

Setiap hari kita kehilangan vitamin c akibat pelbagai faktor. Tubuh kita tidak mampu menghasilkan vitamin c sendiri. Jika tidak ditambah, sel kulit tidak mampu bertahan. Kulit semakin hari semakin rosak.

Jeragat adalah hasil daripada pigmentasi / tompok hitam di dalam kulit. Pengambilan vitamin c yang konsisten mampu mencerahkan kulit dan tompok-tompok hitam  semakin cerah. Hasilnya jeragat akan semakin pudar.

Cuba konsisten vitamin c. Puan akan lihat perbezaan yang menakjubkan! Kulit semakin cerah dan berseri!



Hubungi Tinie segera untuk mendapatkan konsultasi eksklusif dan berkesan! 013-7796796

#5 >>> Baharui sel kulit mati dengan sumber protein ESP

Setiap hari kita ada sel kulit mati. Sel yang mati ini akan digantikan semula dengan sel-sel baru. Untuk menghasilkan sel kulit yang sihat, kita perlukan sumber protein yang baik dan selamat.

ESP membekalkan sumber protein daripada soya non-gmo. Sumber soya ESP ini tidak sama dengan soya yang banyak dijual di kedai-kedai kerana ianya non-gmo iaitu soya yang tidak diubah genetiknya. Ia juga diproses dengan suhu yang rendah bagi menjamin tahap kualiti protein agar tidak rosak.

Sesiapa sahaja yang mahukan kulit yang cantik, harus konsisten mengambil ESP. Ia adalah asas pembinaan kulit yang sihat dan cantik!



Hubungi Tinie segera untuk mendapatkan konsultasi eksklusif dan berkesan! 013-7796796

#6 >>> Pudarkan bintik jeragat dengan SPOT WHITENING TREATMENT

Seperti namanya, Spot Whitening Treatment berfungsi untuk memudarkan bintik hitam jeragat. Sapuan tipis setiap malam akan membantu menghilangkan jeragat dengan selamat.

Krim ini berasaskan bahan semulajadi dan tidak mengandungi sebarang bahan kimia yang memudaratkan kulit dan tubuh. Ia dihasilkan berdasarkan kajian saintis bagi menjamin keberkesanan dan keselamatan produk.



Hubungi Tinie segera untuk mendapatkan konsultasi eksklusif dan berkesan! 013-7796796

Mengapa Produk Lain Gagal Hilangkan Jeragat ?


Shaklee sangat mementingkan kualiti pada setiap produknya. Sebab itulah mereka buat lebih dari 83,000 ujian untuk produk- produknya. Setiap produk yang dihasilkan adalah berdasarkan kajian daripada saintis terkemuka bagi menjamin tahap keberkesanan dan keselamatan setiap produk.

Paling penting, setiap produk mengatasi masalah terus daripada punca jeragat yang sebenar.

Berapa Lama Untuk Mendapat Kesan ?


Kadar pemulihan bagi setiap individu adalah berbeza- beza. Ada yang rasa kesan seawal 7 hari. Ada pula yang rasakannya selepas 2 minggu dan ada yang sebulan. 

Namun yang paling penting, setiap produk akan menyelesaikan setiap masalah dari punca jeragat agar jeragat dapat dihilangkan dengan berkesan dan tidak berulang.

Cara Pengambilan ?


Pastikan puan dapatkan produk dari Tinie untuk teknik pengambilan yang betul dan berkesan. Salah cara makan rugi sangat. Kita dah keluarkan wang, mesti nak lihat hasil yang terbaik kan?

Ini beza Tinie dengan pengedar yang lain. Tinie tegas dalam memberikan teknik pengambilan yang betul. Konsultasi Tinie juga hanya kepada pelanggan saya sahaja. Pastikan perbelanjaan kita berbaloi dengan kesan yang diingini.

Jadi…

Caranya akan Tinie terangkan secara panjang lebar selepas pembelian. Percayalah, ilmu Tinie ibarat pakar kerana ramai yang telah berjaya hilangkan jeragat dengan bimbingan Tinie.

Tinie telah menyelesaikan banyak masalah jeragat dan jerawat. Dengan teknik pengambilan dan tips- tips berkesan, Tinie akan pastikan puan berpuas hati dengan kesannya.

Hubungi Tinie segera untuk mendapatkan konsultasi eksklusif dan berkesan! 013-7796796

Sekarang puan dah tahu kan bagaimana cara hilangkan jeragat berkerak agar wajah kembali berseri. Nak hilangkan jeragat wajib tahu apa punca sebenar dan produk yang tepat untuk hilangkan jeragat. Pengambilan yang betul juga penting untuk kesan yang diingini.

Hubungi Tinie sekarang untuk hilangkan jeragat dengan cepat sebelum ia merebak dan semakin menebal. Semakin tebal jeragat semakin banyak usaha diperlukan. Kita sayang muka kan. Bertindak sekarang.

Hubungi Tinie di 0137796796 atau puan boleh rujuk maklumat seperti di bawah.


DAPATKAN SUPPLEMENT SHAKLEE DARI SAYA 😊

Shaklee Independent Distributor Suzaitini Muhammad ( 1071549)


Call/Sms : +6013-7796 796

www.wasap.my/60137796796

Email : suzaitini@gmail.com

Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia


Anda juga boleh membuat pesanan sepantas kilat terus dari HQ dengan klik gambar di bawah.





Selesai pembelian, saya akan konsult secara terperinci cara penggunaan produk supaya anda mendapat kesan yang diingini.
😊


*****

Mahukan harga lebih jimat? Daftar saja sebagai ahli. Sekali untuk seumur hidup dan anda akan dapat jimat 15-20% untuk setiap vitamin. Anda juga berpeluang untuk jana pendapatan sampingan 4-6 angka sebulan!


*** Disclaimer : Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Anda sedang mencari :

Cara hilangkan jeragat
Cara hilangkan jeragat dengan berkesan
Cara hilangkan jeragat di muka
Cara pudarkan jeragat dengan cepat
Cara pudarkan jeragat dengan selamat
Atasi masalah jeragat dengan cepat
Atasi masalah jeragat dengan berkesan
Atasi masalah jeragat secara semulajadi
Produk hilangkan jeragat